Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

25-10-2016 kl. 15:35

Set af 126

Gulvmateriale i køkken?

Hej

Hvad har I på gulvet i køkkenet/spiseplads/spisestue?

Vi har et stort køkken-alrum hvor vi planlægger at få lavet nyt køkken her lige efter jul. Hvis pengene rækker vil jeg SÅ gerne af med de fliser som er på gulvet derinde, det er sådan gul-beige-brunlige nogle... ikke lige min stil.

Køkkenalrum ligger ved siden af af vores stue, man kan ikke lukke imellem dem, men det er heller ikke helt åbent. Der er væg hvor vores trappe til første salen går op og så en åbning som er ca 2x normal dørvidde. I stuen er der parketgulv.

Det sagt så er vi (manden og jeg) som vi plejer ikke helt enige om gulvalg. Jeg synes det ville være pænest at vi fik samme pæne lyse trægulv som ovenpå, i stuen OG køkkenalrum. At det ville binde de to rum sammen (køkkenalrumet og stuen) og gøre under etagen mere samlet. Manden mener også at det lyse trægulv ville være pænt i stuen men han vil ikke trægulv i køkkenet/spisepladsen. Mener ikke det er praktisk nok.

Så hvad har du/I? Og hvorfor? Og er I glade for det? Og hvorfor?

OG hvis du skulle vælge nyt gulv i køkken/spisestue, hvad ville du vælge og hvorfor?

Tak alle som svarer
Solveig

Svar til dette indlæg

Sorte 30x60 fliser med skiffer look Lone Møller 26-10-16
kl. 09:50

Klinker JEB 26-10-16
kl. 07:36

Vi har lakerede trægulve Maria 25-10-16
kl. 18:40

Marmoleum fra Forbo, dejlig behageligt Lisbeth44 25-10-16
kl. 17:30

Linoleum og parketgulve Lotte J.L. 25-10-16
kl. 16:19

Vi har lyse afhøvlede gulve Stenz 25-10-16
kl. 15:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook