Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

25-10-2016 kl. 11:19

Set af 83

helt afhængigt af hvad I kan li ;-)

vores bedste ferier plejer ikke nødvendigvis at indeholde pool, men storby mikset med udflugter og/eller ophold uden for byen. Fx fantastisk ferie i England for et par år siden, hvor vi brugte 1 uge i London og så 1 uge i sommerhus ved kysten i Kent. Vi badede 2 dage i Kent, ellers var vi på udflugter til fede kasteller, museer, sommerlande og lignende.

Samme var i 2015, hvor vi var 2 uger i USA. Først 5 dage i New York og så boede vi opstate NY, tæt på grænsen til Canada og tog også 2 dags tur over grænsen. Så først klassisk storby ferie og så mere afslapning (og i det tilfælde med pool) med udflugter.

Det sagt, så syntes jeg af de badeferier jeg har været på at den jeg bedst kunne li var på Tenerife. Vejret var helt tilpas, der var hyggeligt område til at shoppe/spise ude, standen var også god. Og så var der nogle gode mulige udflugter, fx vandretur op på Teide og fed park med masser af dyr.

held og lykke med det
Her skal vi på badeferie i påsken til Tenerife (det er fordi vi skal sammen med min familie fra Island), skiferie til Østrig i januar med svigerfamilien og så til Cambodia, Thailand og Singapore i efteråret , igen med min svigerfamilie ;-)
Så vores ferie for næste år er sådan set på plads og ingenting der som vi har selv bestemt... mere følger med de forskellige familieråd ;-)

Solveig

Dette er et svar til Jeres bedste sommerferie i Europa?

af Anna (23-10-2016 kl. 07:02)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook