Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mini

23-10-2016 kl. 08:24

Set af 165

vi var der en måned for 9 år siden

også juni-juli, og det er korrekt at det er ulideligt varmt. Eller det var det i hvert fad ca hver anden dag, hvor vi så indlagde et hjemme-break og mest var i lokalområdet. Vi boede 14 dage gratis (bytte) og 14 dage airbnb i en stor 1 værelses (vores ældste var 1,5 år) - og havde et afbræk udenbys på nogle dage. Vi brugte omkring 40.000 kr+ flybilletter.

For os var det sjove at opleve et nyt kvarter hver anden dag, inkl maden - vi var et sted (ikke little Italy), hvor der kun var italienere, et andet med vildt mange jøder, et tredie med lutter puerto ricanere, et sted med mexicanere, Chinatown, soulfood i Harlem, hipsterområdet williamsburg, eller et russisk samfund omkring Coney Island og en hindu-samfund.. nogle steder var det fra gade til gade at stemning, nationalitet etc skiftede så brat at man følte man var kommet til en anden by.

airbnb er blevet forbudt for ophold under en måned, og hotel er jo meget dyrt, så man må jo overveje hvordan man vil bo og hvor længe. Selv kunne jeg sagtens igen bruge en måned, men måske ikke lige i juli.

Dette er et svar til New York

af Mor (22-10-2016 kl. 18:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook