Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

20-10-2016 kl. 11:02

Set af 110

godt nok kun en gang

med børn. Uden børn har jeg nok været i London 20+ gange, hovedsageligt med arbejde.

Med børn valgte vi at bo lige ved London Eye. Det var ok hotel, absolut ikke noget luksus, men det er så tæt på centrum at man kan gå hvis man trænger til noget motion og så er det også tæt på flere metro linjer.

Kan ikke huske navnet på hotelet, men det sagt, så er hoteller i London dyre. Så man kan ikke forvente at få noget som ligger godt og koster lidt, uden at acceptere at der INTET plads er i værelset, det er gammelt og slidt... Ellers er det længere ud af centrum man skal.

Vi brugte 2 hele dage på de klassiske museer, natural history museum (kom MEGET tidligt, det bliver ret proppet i løbet af dagen) og Science museum. Så var vi en tur forbi Arsenal stadium (jeg har drenge som er glade for fodbold) og brugte også tid på noget krig-museum og de klassiske ting som tower-bridge og kronjuveler og Big Ben. Til gengæld var vi ikke ind i en eneste butik... :-(
(har en tidligere kollega som var af sted samme sommer med sin familie, han har 3 piger og familien brugte vist de første 3 dage i butikker... mens jeg med mine 2 drenge og ægtemand ikke kom ind i en...)

Det er masser at lave i London. Men som sagt tidligere, sørg for at bo tæt på metro og gerne en som kører tværs, så du kan komme nemt til og fra alt du skal til. Jeg synes det tager tid, men er nemt at komme rundt til alt man vil med metro i London.

nyd det, London er en superfed by ;-)

Solveig

Dette er et svar til London med børn i vinterferien

af Anno (18-10-2016 kl. 12:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook