Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sisse

18-10-2016 kl. 11:20

Set af 54

svar

Hej Sanne
Vores datter kom meget tidligt i behandling (meget tidligere, end de ellers plejer på Rigshospitalet) og det gjorde hun, fordi hun var tilknyttet et andet sygehus i en helt anden anledning. Fordi hun var så meget større end andre på samme alder, fik vi lov at konsultere en læge på Riget som satte det hele i gang. Jeg har nu kigget i papirerne - kunne ikke huske det :-) - hun var der første gang et par måneder før sin 10 års fødselsdag. Den gang fik vi at vide, at jo tidligere de startede jo flere centimeter af sluthøjden, derfor fik vi tilbuddet, "når vi alligevel var der".
Jeg har gemt nogle af højdemålingerne, og kan se, at hun lige efter sin 12 års fødselsdag var 179,9 cm. På det tidspunkt var vækstkurven knækket, kan jeg se, dvs hun voksede ikke så hurtigt længere.
Hun har ikke haft nogle bivirkninger, der direkte kan relateres til behandlingen. En overgang led hun lidt af migræne, men om det var derfor, ved vi ikke. Den største bivirkning er risiko for strækmærker, da pigerne vokser så hurtigt, det er hun dog sluppet helt for.
M.h.t. knæoperation var vi for nogle år siden til en samtale med en kirurg også på Rigshospitalet. Han gjorde det så elendigt, at det aldrig kom på tale. Jeg kender derfor ikke så meget til det; han var selv en varm fortaler for sin behandling. fortsættes......

Dette er et svar til Høje piger til SISSE

af Sanne (15-10-2016 kl. 13:36)

Svar til dette indlæg

svar Sisse 18-10-16
kl. 11:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook