Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

12-10-2016 kl. 08:44

Set af 136

Hvilken seng har I?

Jeg kan se, at både Ilva og Idémøbler holder senge og madras aften i morgen og jeg kunne virkelig godt bruge en ny seng!
Den er egentlig dejlig den jeg har, men den er kun 140x200 (jeg købte den da jeg flyttede fra min ex og der var kun plads til den størrelse). Mit soveværelse er meget stort (over 25 m2), så der er virkelig plads til en stor seng. Min kæreste er 192 cm og når han sover hos mig, så fylder han faktisk hele sengen :-) og så ligger jeg helt ude på kanten.
Jeg kan se at man kan få en seng der er 210 lang, så det skal det være. Jeg vil hverken have elevation eller sengegavl, men jeg kunne rigtig godt tænke mig en der er 200 bred.
Men hvilket mærke er fedt?

Svar til dette indlæg

Vi har en Svane fra Idemøbler og Lisbeth44 12-10-16
kl. 21:05

Vi har haft en fra Idémøbler Anni 12-10-16
kl. 19:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook