Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

30-09-2016 kl. 10:07

Set af 124

Gode erfaringer her - indtil videre

Hej

Vi har leaset en peugot her for en 3 måneder siden. Vi kan godt lide tanken om at have en ný bil uden et dyrt banklån. Det er skønt at vi efter det første år kan opsige den fra måned til måned. Hvis nu der sker noget i familien. At vi går fra hinanden eller en mister job eller noget.
Vi vil helst lease for 2 år af gangen. Der er der nemlig 100 pct garanti på ALT. Efter 2 år så vil der være flere af de elektriske - og meget dyre ting. som der ikke er garanti på mere.
Vi har valgt at køre en fast måtte til bagage rummet og nye måtter i bilen.
Vi er normalt slet ikke til at leje og låne og betale på klods. Men synes der var så mange gode fordele ved leasing at vi vil prøve det af. Kender flere som uden problemer har leaset. Det er vist en skrøne efterhånden med de historier om hundedyre regninger ved aflevering.
Vi kender flere som har afleveret retur uden problemer eller ekstra regninger.
Et godt tip er inden du aflevere at få bilen gennemgået hos mekaniker og få lavet evt buler eller andet via din egen forsikring.

Mvh

Mig

Dette er et svar til Privatleasing bil - anbefalinger?

af Zzolla (30-09-2016 kl. 09:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook