Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

07-09-2016 kl. 12:18

Set af 229

gode forslag -

jeg vil bare tilføje at jeg selv syntes både las vegas og disneyland i LA var skrækkelige. Las Vegas er så besynderlig at det måske kan være fint at starte turen dér med en enkelt overnatning, men to overnatninger er helt sikkert for meget. Hvis man allerede er gift, kan man i øvrigt nemt købe sig til en fornyelse af ægteskabsløftet i et sjovt kapel, uden at det kræver nogen bindende formular eller særlig forberedelse. Man booker bare en tid på nettet.

I Californien ville jeg anbefale LAs moderne kunstmiljø/gallerier - der skulle ske rigtig meget, hvis man er til ung kunst - at man tager en vintur i bjergene. Universal studios turen vil måske være et must for nogle, men jeg ville styre uden om de der meget turistede oplevelser og søge på hvor man i virkeligheden skal tage hen - i Frisco for eksempel har de en sjov Chinatown. Hearst castle er vist kun for Orwell-fans (Citizen Kane) men Hemingways fiskerbyer, og ja naturen alle steder - Redwood træerne ville jeg gerne se.

Dette er et svar til fortsat

af Kathrine (07-09-2016 kl. 11:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook