Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Stine

05-09-2016 kl. 19:32

Set af 241

Njarrhhhh - det er vel vanskeligt for

forældre at presse deres børn til at være sammen med dem juleaften. Jeg tror, at de færreste forældre ville sige til deres børn, at børnene ikke skulle bestemme selv. Selv om forældrene ikke er fornærmede, fornemmer ts, at de ville være kede af at være alene - og det mener jeg er godt at reagere på.

Jeg prøver at lære mine børn, at andre mennesker ikke altid er ærlige. Jeg kan f.eks. godt sige til min teenagedatter, at det ikke nødvendigvis passer, når den nye pige i klassen fortæller, at hun havde en masse veninder på sin gamle skole. Vi kan godt tale om, at den nye pige opfører sig, som hun gør, fordi hun er bange for, at der ikke er nogen, der kan lide hende, og at det kan komme af, at hun netop ikke trivedes på den gamle skole.

Folk lyver ofte eller fortæller ikke hele sandheden, og jeg vil gerne lære mine børn at forstå, at der tit er en god grund til det, når det sker - og så selvfølgelig lære dem, at man selv skal sige sandheden, med mindre der er en meget god grund til ikke at gøre det.

Vh. Stine

Dette er et svar til Når mine forældre

af Anni (05-09-2016 kl. 16:48)

Svar til dette indlæg

Jeg synes ikke, anni 06-09-16
kl. 02:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook