Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

zette79

28-08-2016 kl. 16:15

Set af 251

Aldrig mere hjemme ;)

Ej, det kommer nok ikke til at holde helt. Men da vi holdt fødselsdag for sønnike sidste år, var det 3 timer i helvede! I år slog vi os sammen med 3 andre og tog drengene fra klassen med i legejunglen, det var et hit. Vi talte allerede på dagen om at vi næste år vil slå os sammen igen og tage enten i bowlinghal, i svømmehal eller til et udendørs sted, hvor de kan lege.
Menuen i år var pølsehorn, minipizzaer, kage og slikpose.

De sidste par år har vi holdt min datters fødselsdag i svømmehallen, i år vil hun gerne holde pyjamas-party, men jeg magter ikke 10-12 11årige til overnatning, så det bliver en aftenfest enten med dans eller film, noget mad og chips/slik.

For familien plejer vi at holde noget herhjemme (begge mine børn har fødselsdag i en ferie - min datter i efterårsferien og min søn i sommerferien, så der er ofte nogen der ikke kan komme)
Det er lidt forskelligt om vi inviterer til frokost eller aftensmad - I år inviterede vi til boller/lagkage kl. 14 og tændte op i grillen og spiste pølser med brød til aftensmad, vi har også lavet gryderetter, hotdogs, byg selv sandwich, lasagne og alt muligt andet.

Vi har kun holdt skattejagt 1 enkelt gang for hver af børnene, vi plejer at køre fri leg - med et par fælleslege i baghånden, hvis det andet går op i hat og briller ;)

Zette

Dette er et svar til Hvordan holder I børnefødselsdage?

af Mor (28-08-2016 kl. 06:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook