Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

JEB

16-08-2016 kl. 08:09

Set af 318

Man har altid et valg

Men mange valg er enormt svære og alle valg har en konsekvens!
Men du er nødt til først of fremmest at gøre op med dig selv, hvad du kan leve med.
Kan du leve med at droppe al forbindelse til din bror? Vil det gøre dig lettere, eller vil du have det svært med den beslutning?
Kan du sige til din mor, at hun skal tage "ja" hatten, ellers vil din kontakt begrænse sig til et minimum, da hendes sortsind dræner dig for energi?
Vil du kunne tage beslutningen om at flytte og vil din 15 årige bakke op om denne beslutning?
Du skal starte med at stille dig selv en masse spørgsmål, og så skal du være meget ærlig omkring det.
Jeg ved godt hvad jeg ville gøre, men det er fuldstændig lige gyldigt. Det handler om hvad der er de rigtige beslutninger for dig. Kig på hvad du kan rumme, hvad der kan bidrage positivt, hvad du ikke orker at være en del af, da det kun bidrager negativt.
Det vigtigste er faktisk at du træffer nogle beslutninger...

Dette er et svar til Træt

af Lulu (16-08-2016 kl. 00:07)

Svar til dette indlæg

Rigtig fint svar til TS (t) anni 16-08-16
kl. 10:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook