Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

03-08-2016 kl. 20:21

Set af 134

jamen

hvad har dem, du beskriver her, gjort på forhånd for at sikre sig at det er ordentlige folk, de bytter med?

Jeg plejer at skrive og skype med folk i månedsvis på forhånd, så jeg har en tydelig fornemmelse af, hvem de er. Hidtil har vi byttet med søde familier med børn ligesom os selv. Og folk er da også ømme om deres sommerhuse og ferieboliger. Noget af de lækreste vi har boet i var en italiensk bankmands lille luksus feriebolig i sydtyrol, for eksempel.

Jeg har dårligere erfaring med airbnb - ikke gæsterne hos os, men når vi selv har lejet. Mange har ingen fornemmelse for hvor rent og ryddeligt der fx bør være. Eller der er ingen hygge, manglende køkkengrej og upraktiske løsninger, fordi det netop bare er en fremleje-bolig. Når man bytter er man nok mere ansvarsfuld og mere personlig på en god måde, er min fornemmelse.

Dette er et svar til Har også

af Mette (03-08-2016 kl. 20:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook