Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

03-08-2016 kl. 18:40

Set af 194

øv!

så de dage er der også - hvor I inviterer og han ikke kommer.

Er du helt 100% sikker på at han ikke bare er utjekket? Det er også hændt at min - i øvrigt engagerede - far har glemt aftaler. Efterhånden er han blevet påpasselig med at få dem ind i sin kalender.

Men jeg mener stadig, at du selv er herre over, om du vil opfatte det som "svigt" eller i stedet bare trække på skuldrene af ham, og holde op med at forvente noget.

Hvis det var mig, ville jeg fortsat invitere ham 3-4 gange om året til de større familieting, for børnenes skyld, men ikke forvente noget som helst derudover og bestemt ikke vente på ham. Ved at invitere til ting, hvor der er flere gæster, betyder det også mindre om han kommer eller ej.

Jeg har selv mange gange opleve at mine forældre holdt og holder kontakt til folk, der bestemt ikke bidrager med noget og som er virkelig underskudsagtige, af sygdom, alderdom eller bare af personlighed. Det har givet mig rigtig stor respekt for mine forældre og lært mig meget. Jeg har aldrig tænkt at de eller vi blev "svigtet". Jeg har altid set det som primært et problem for den pågældende selv, og ikke som vores problem.

Så jeg tænker også at der er noget at lære for jeres børn ved at se jeres overskud til at takle folk, der ikke selv har overskud.

Dette er et svar til Tak

af Mia (03-08-2016 kl. 17:49)

Svar til dette indlæg

Jeg synes at der er tinaa 03-08-16
kl. 20:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook