Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mini

17-07-2016 kl. 23:54

Set af 268

ps - vi savner intet, faktisk

får vi meget mere for pengene end før. Fx boligbytte:

i stedet for at bo en uge i udlandet 4 personer på et lille hotelværelse til 1000 kr/nat, bor vi nu i stedet GRATIS flere uger i det allermest centrale og hyggelige Barcelona i en luksuslejlighed på 9 værelser og 180 m2 med køkken, hvor vi selv kan lave mad, internet, computerspil, altaner til alle sider.

Og mad: i stedet for at bruge mange penge på kød hver dag, får vi nu eget sundere mad med kål, grønt, linser og bønner - og så noget kvalitetskød eller fisk en sjælden gang imellem. Det er meget sundere og mindst 1000 kr billigere hver måned. Jeg laver selv pasta, fx; så bliver simpel mad til lækker luksus.

i stedet for bøvl med en bil har vi et delebils-abonnement og kan skifte mellem biler til 8 eller 4, alt efter behov. I stedet for en rengøringshjælp, får vi god motion, når vi gør huset klar til airbnb fremlejning. I stedet for at være nervøse for indbrudstyve når vi er væk, tjener vi 1200 kr/nat - gennemsnitligt 2000 skattefrit/md på. Airbnb er skattefrit op til 24.000/året.

Og så videre - vi har alt hvad vi kunne drømme om; faktisk meget mere og meget bedre end før vi fik styr på økonomien og gjorde os helt klart hvad vi egentlig har brug for.

Dette er et svar til alfa og omega er kombinationen af

af Mini (17-07-2016 kl. 23:24)

Svar til dette indlæg

Må jeg spørge hvirdan Nørrebro 18-07-16
kl. 16:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook