Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mor

15-07-2016 kl. 19:29

Set af 173

Dårligt arbejdsmiljø

Det lyder som et dårligt arbejdsmiljø, og en leder der ikke tager det alvorligt. Stress er en alvorlig tilstand ,og det er vigtigt at spørge ind til som leder ( jeg er leder), om der er nogle forhold på arbejdspladsen, der er medvirkende til stresstilstanden.

Hvis ja, så er det vigtigt at anerkende medarbejderen for at åbne op omkring det, lave en handleplan og ændre forholdene.

Det kan være større som mindre ting. F.eks har jeg måtte skille mig af med en medarbejder, som alle kom og klagede over og vedkommende var absolut ikke samarbejdsvillig.

Jeg har også haft en medarbejder, der syntes der var meget fart på i arbejdsdagen især i de første arbejdstimer , hvilket gjorde hun måtte hjem og sove efter arbejde ( hun arbejder 6 timer). Jeg vidste, at når man efter så relativt kort en arbejdsdag kan være så drænet, skulle der handling til. Vi fik indarbejdet nogle pauser til hende og de andre, der blev meldt ud, at pauser var legale ( dog ikke af timelang varighed), og så fik vi kigget på hendes arbejdsopgaver og omfordelt og jeg meldte så ud til personalemøde, at der var ting som skulle omstruktureres ift fordeling af opgaverne. Jeg ringede hende op hjemme, hvilket hun var ked af , men for mig er det vigtigt at tage fat i tingene med det samme og lade hende vide, at jeg hører og handle på det.
Hun har efterfølgende sagt, at det var med til at få hende på fode igen.

Dette er et svar til Sygemelding .... stress.... håbløs...

af Modløs (12-07-2016 kl. 21:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook