Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

14-07-2016 kl. 11:34

Set af 205

ikke dreng

men min mor havde forstoppelse og jeg kender andre med problemet. Det er jo et livslangt problem og det er gyseligt når det bogstavelig talt går i hårdknude.

Ja rugbrød med kerner, vand, grønt - især tomater er virkelig gode til at holde gang i maven.

Hvad movicol angår - det må du tale med jeres læge om.. man kan jo ikke helbrede det én gang for alle med mindre forstoppelsen er et tegn på noget andet, men det har I vel også fået afklaret?

I øvrigt sker der mange udviklinger på tarm-området nu og man kobler en del symptomer og problemer til hvilke typer bakterier, man har i tarmen. Måske er der håb i snarlig fremtid.

Dette er et svar til Forstoppelse dreng paa 7

af Nissen2007 (14-07-2016 kl. 08:19)

Svar til dette indlæg

Måske håb forude så Nissen2007 15-07-16
kl. 09:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook