Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

02-07-2016 kl. 11:16

Set af 251

har aldrig været på all-inclusive

og kun på 4 charter-rejser i mit liv...

3 af dem fordi børnene var så små og det var det nemmeste..., sidste var i 2012, hvor de var 3 og 5, siden har det været noget andet vi har været ude på. Min første charter rejse var jeg på som 18 årig og der lovede jeg mig selv at aldrig gøre det igen.. (som sagt ikke overholdt), da jeg synes det er så kunstigt og kedeligt og så absolut ikke pengene værd.

Mine børn har selvfølgelige også prøvet at bo i rigtige hjem sammen med dem som bor der, i et andet land utallige gange i Island. Men også i USA og Sverige og Tyskland (venner/familie).

Og da jeg antager at når du og dem som mener man får det samme ud af en rejse i DK som at rejse andre steder, rejser i DK, så er det ikke fordi du flytter ind på andre familier, at du spiser kun mad du ikke spiser der hjemme. Det sagt har jeg aldrig spist på en dansk restaurant i udlandet... hvis jeg flyttede ud af landet i længere tid ville jeg nok, men ikke på korte rejser...

Og mit tidligere indlæg gik ikke ud på at man skal ud af landet til at oplive noget. Det var at jeg synes det er meget arrogant at stå og sige at der er masser (og nok) forskelle inden for DK's grænser. Danmark er homogent. Og lille. Og ikke verdens navle... selv om det er hyggeligt og trygt og man kan vænne sig til rugbrød og leverpostej...

Solveig

Dette er et svar til Fortsat ikke enig......

af Mutti (02-07-2016 kl. 10:38)

Svar til dette indlæg

Arrogant ligefrem..... Mutti 02-07-16
kl. 11:32

Spot on! SØS! 02-07-16
kl. 11:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook