Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mutti

02-07-2016 kl. 09:57

Set af 264

Slet ikke enig....

Nu har jeg været guide i mine unge dage. Og tro mig: 99% af de danskere der tager deres børn med til udlandet går på danske restauranter med deres børn, da de er for kræsne til nyt mad. Forældrene putter en står del af tiden børnene i børneklubber, hvor de leger med andre danske børn, mens forældrene daser den ved poolen..... så meget for dén indblik i en anden verden ;-).

Jeg giver så mine børn indblik i andre verdener på andre måder (ud over alt det hvad de ser på diverse medier), ved at have sponsorbørn fra Afrika, som vi skriver sammen med. Vi har haft et par feriebørn i et par sommerferier. Vi har samlet ind for Red Barnet og taget en snak om hvad pengene går til og hvordan børn har det i andre lande. Vores børn har venskabsklasser i udlandet, som de skriver sammen med og sender små videoer til hinanden. Går på diverse internationale markeder osv osv. Tror generelt dette giver mere indblik i hvad der sker i resten af verden end at tage en uge på charterferie én gang om året.

Men tak for at du har tillid til at mine børn alligevel bliver ordentlige mennesker ;-).

Dette er et svar til For nu at svare på dit spørgsmål:

af Stine (01-07-2016 kl. 22:56)

Svar til dette indlæg

Aaahhh Line 03-07-16
kl. 08:30

Du har været guide Anno 02-07-16
kl. 20:02

Det tror jeg ikke helt på Bille 02-07-16
kl. 14:32

Jeg tror, at vi taler om noget for- Stine 02-07-16
kl. 10:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook