Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

30-06-2016 kl. 13:45

Set af 249

kan godt li at rejse...

elsker det nok simpelthen. At komme ud og prøve noget andet...
Kan også godt li at rejse med arbejde, jeg kan godt li følelsen af at være i en travl lufthavn og at komme hjem til hotelværelse hvor jeg bare kan enten sætte mig ned og arbejde eller sætte mig ned og nyde god middag... uden børn og mand og rodet hus og opvask og tøj og alt det andet... Kan også li at prøve ny mad, gå i supermarkeder hvor der er andre ting end mand er vandt til og generelt se noget andet end man ser i hverdagen...

Vi skal så ikke så langt eller meget i år. Nu har det manglet 20.000 om måneden i budgettet de sidste 4 måneder og det kan mærkes...

Mens ungerne var små var vi et par gange på charterferie, men jeg er ikke meget for det der, at sidde på min numse ved en pool... heldigvis er ungerne store nok til mere aktiv ferie og vi har derfor været på en del storbyferie (London, Amsterdam, NY, München, Madrid og snart Budapest og Barcelona om 1/2 år...). Og så selvfølgelige rejser vi hjem til Island (hjem for mig, manden er dansker) ret regelmæssigt.

Jeg må erkende at jeg synes det er sjovt at rejse. Og hvis jeg kunne ville jeg også flytte mere regelmæssigt... prøve at bo i andre lande...Det sagt vil jeg nok aldrig forstå folk som tager den samme sted hen på charterferie år efter år efter år... men vi er forskellige... nogle kan li det, andre at være hjemme, andre at komme så langt som muligt, så ofte som muligt, endnu andre kan li småt og luksus og prioriterer det...

Sådan er vi forskellige ;-)

Solveig

Dette er et svar til Er jeg den eneste der har råd til det,

af Puttenlut (29-06-2016 kl. 18:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook