Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Zzolla

30-06-2016 kl. 13:33

Set af 335

lille spørgsmål om noget andet...?

Hvor meget rejser du med dit arbejde? Hvordan og hvorhen?

Altså er det tur-retur med flyveren på samme dag til London 3 gange om måneden, er det en uges rejse til Asien hvor du er på 5 dage i træk eller hvad?

Jeg spørger fordi jeg for anden gang i mit liv har den luksus at jeg er blevet tilbudt 2 jobs samtidligt. Begge indeholder masser af rejser, det ene dog mere end det andet og rejsene er forskellige.

Det ene har jeg base i DK, på kontor med andre i firmaet. Men skal 1 uge om måneden til hovedkvarteret i Italien og så nok ca 1 gang om måneden et par dage ned til Holland. Så jeg er nok væk ca... 8 dage om måneden (som er knap 40% rejser og knap 100 rejsedage om året + det løse (oral proceedings i München og konferencer og lignende)). Men til gengæld mere og mindre de samme 2 steder hele tiden...

I det andet job vil jeg arbejde hjemmefra. Og så rejse ud til kunder og projekter. I hele Europe og sandsynligvis også uden for Europa (ikke Europa er som sådan ikke problem for mig, jeg kan godt li mere eksotiske steder ;-). Det er nok mere korte rejser, væk 1-2 dage flere gange om måneden og så ca hver anden måned er jeg væk 2 uger at gangen ved nyt projekt start. Rejse mængde bliver nok ca det samme, omkring 40% af tiden...

Er lidt i tvivl hvad er bedre for hus/børn og mand. Og mig. Begge jobs er super spændende så der er jeg super heldig og begge er villige til at betale mig de høje løn jeg forslå ;-)

Solveig

Dette er et svar til det er svært for mig at forstå...!

af Mini (30-06-2016 kl. 00:07)

Svar til dette indlæg

Må jeg give besyv med? JEB 30-06-16
kl. 13:41

p.s. Zzolla 30-06-16
kl. 13:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook