Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mini

21-06-2016 kl. 09:06

Set af 245

kommer an på hvilken type ferie

du forestiller dig? Det skriver du ikke? Efter min erfaring kan et godt chartertilbud til et hotel på en ferieø godt være lige så billigt som boligbytte (=bo gratis) plus billigfly til Milano/London/Barcelona osv -

det sidste (som vi plejer at gøre) har primært den fordel, at det ikke bliver dyrere hvis man er væk i længere tid end 7-14 dage.

Men i begge tilfælde kan grundudgifterne til fly+ophold gøres billigt indenfor Europas grænser. Transport fra lufthavn: er man med charterferie er der som regel en ok billig bus inkluderet. Er man med billig-fly til en metropol, er der offentlig transport.

Det der virkelig koster, er oplevelser - hvis I skal andet end at ligge på stranden/ved poolen, og hvis I vil tage fra et sted til det næste, i stedet for at tage flere udflugter fra det samme udgangspunkt. Derfor spørger jeg: hvilken type ferie forestiller du dig?

Dette er et svar til Planlæg selv rejse

af Anno (21-06-2016 kl. 08:39)

Svar til dette indlæg

Primært afslapning Anno 21-06-16
kl. 12:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook