Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

17-06-2016 kl. 19:54

Set af 182

også en i min søns klasse, samme alder

han er som du beskriver din søn, en sød dreng, der hurtigt bliver "overfyldt". De har altid to voksne i klassen, og den ene sidder ved hans plads og støtter ham efter behov. Resten af klassen er informeret og forstår, at han kan have svært ved at forstå, hvordan de tænker og føler, og at han nogen gange har brug for at lave noget andet end de gør.

Jeg tror han har haft det vanskeligt indtil han fik diagnosen - at hans forældre og andre voksne måske hurtigt er blevet vrede på ham. Jeg har set hans mor og far "håndtere" kriser med ham, og det var ikke noget kønt syn. Så jeg tror desværre, han går rundt med en vred følelse af ikke at blive forstået. Jeg håber meget for ham, at det bliver bedre nu.

Dette er et svar til ADHD og skole?

af Mor (17-06-2016 kl. 18:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook