Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mini

10-06-2016 kl. 14:42

Set af 162

hvor gamle er dine børn?

du skriver, I har boet samme sted i 9 år? Lever du ikke allerede din drøm - forstået som at du har sikret dine børn den tryghed, du ikke selv havde som barn? For det er jo ikke trangen til status, men til tryghed, der har bragt dig derhen, hvor du er nu. Så lad dig ikke distrahere af hvad andre måske mener. Hvis du flytter ud i naturen bare for IKKE at leve op til deres forventninger, så handler du jo stadig ud fra andre end dig selv. Måske skulle du arbejde med dig selv, før du ændrer alt omkring dig? Bare fordi dit liv én gang er blevet bedre ved at ændre de ydre rammer totalt, betyder det ikke at det bliver endnu bedre ved at gøre det igen.

Dine børn lyder til at være lykkelige nu. Hvis dine ældste børn er 9 år eller deromkring, er de allerede ved at vokse fra at kunne få noget ud af den romantiske natur-barndom og ind i en fase, hvor deres venner er vigtigere og det er mere interessant at kunne foretage sig ting i et bymiljø. Så vil de hade at bo langt væk. Endelig er det nok også en drøm, der er skønnere om sommeren, end om vinteren i dårligt vejr og kulde.

Jeg synes, I skal købe et skønt gammelt håndværkertilbud af et sommerhus i stedet - så kan I få både i pose og sæk og gå og rumstere derude i weekenderne. Eller gem naturdrømmen af vejen til børnene er flyttet hjemmefra.

Dette er et svar til At turde tage....

af Jeanette (10-06-2016 kl. 12:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook