Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

JEB

09-06-2016 kl. 07:47

Set af 182

Skattejagt lidt større børn.

Sidste gang de skulle have skattejagt var de blevet 10 år, og så synes jeg der skulle ske noget nyt.
Så det fik det udleveret et skattekort (tilfældigt, googlet og printet), i nederste hjørne havde jeg indsat en boks med to rækker. Øverste række stod der:
Opgaver 1 2 3 4 5 6 7
Løsning disse kasser under er tomme, hvor man så sætte det bogstav ind som er løsningen på opgaven, og det til sidst danner et ord hvor de skal finde skatten.
Så lavede jeg nogle opgaver (igen hængt op i haven med balloner), hvor der var forskellige løsninger.
Fx hvilken grøntsag er stærkest?
Hvilken Ø er størtst?
Hvad giver dette regnestykke?
Osv.
Håber det er til at forstå ;-) det var et hit, de synes det var skide sjovt, og det tog også lidt længere tid

Dette er et svar til Skattejagt mindre børn

af JEB (09-06-2016 kl. 07:42)

Svar til dette indlæg

Sikke gode ideer Gizmo 09-06-16
kl. 20:45

Tusinde tak... Ano 09-06-16
kl. 19:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook