Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ivildrede

25-05-2016 kl. 11:55

Set af 412

abort spørgsmål

Jeg er blevet gravid, et kæmpe kæmoe uheld.
Jeg blev skilt for 4 år siden og har to børn på 6 og 9. De trivest og der er godt samarbejde mellem mig og deres far.
Jeg har for 6 mdr siden fået en ny kæreste. Jeg troede alrig jeg ville finde kærligheden igen på den måde. Men vi er begge meget forelsket og taler om børn og at blive gift i fremtiden. Jeg er 34 år og min kæreste er 49. Han har et voksent barn og vil gerne have et mere om et års tid med mig.
Nu er jeg så ved en fejl blevet gravid. Vi bor stadig ikke sammen, men tænker det bliver ved juetid.
Alt inde i mig stritter imod en abort. Vi er voksne mennesker, gode lønninger, og plads til et barn. Men vi har ikke kendt hinanden så længe, men jeg er klar. Han mener vi skal kende hinanden i lidt længere tid, at mine børn skal have en god hverdag med os begge to og kende ham bedre inden vi får et barn ind i familien mere.
Men det er så svært at skulle gøre noget jeg slet ikke føler for. Men jeg kan sagtnes følge ham og se det rationelle i alt det han siger.
Men hvad sker der med mig hvis jeg gør noget jeg ikke har lyst til?
Skal jeg bare få det overstået og håbe det går nemt og så prøve igen om et år?

Svar til dette indlæg

En meget stor beslutning Monne 26-05-16
kl. 09:58

Jeg synes anonina 25-05-16
kl. 21:15

Du skal også tænke på din alder KamillaS 25-05-16
kl. 19:48

Læs dit eget indlæg Iben 25-05-16
kl. 17:40

øh, hvad siger manden? Anis 25-05-16
kl. 13:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook