Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anis

23-05-2016 kl. 12:21

Set af 38

heldigvis er det tit IKKE en modsætning

men det kan være det - dér hvor børnene nærmest føler sig forurettede over, at deres forældre prioriterer sig selv. Eller tilfælde jeg kender hvor en aktiv bedstemor helt opgav alle sine egne interesser for at være fast passer, da den velhavende, i mine øjne ret egoistiske, søn blev skilt.

Du beskrev så udpenslet, hvor smukt det på et helt filosofisk plan var at være noget for hinanden - men uden at komme ind på bedsteforældrenes følelser. Og da det jo trods alt er dem der skal levere det praktiske arbejde, synes jeg måske, at man skulle lade det være op til dem om det nu også er så skønt og vidunderligt at være nødvendige hele livet.

For nogle er det lige sagen - for andre ikke.

Dette er et svar til Øh

af Ditte Maj (23-05-2016 kl. 11:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook