Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

18-05-2016 kl. 15:22

Set af 365

Er det synd?

Har en pige i 4. og en dreng i 1.
Pigen stopper helt naturligt i fritidsordningen til sommerferien. Hun har måske været der 2 gange i måneden det sidste års tid.
Planen er at min søn skal stoppe samtidig med hende. Jeg har fri kl. 13 og vi vil derfor ikke ha brug for pasningen.
Jeg spurgte om han var trist over at skulle stoppe, og han sagde lidt. Vi har aftalt at han kan ha 2-3 legeaftaler om ugen, og en gang om måneden, måske ha tre drenge med hjem, så han stadig får "flokleg". I fritteren leger de meget selv, der er ingen temaer, ture ol., så det er kun muligheden for at spille fodbold ti sammen, eller lege en stor flok, han "går glip" af. De er 5 drenge fra hans årgang i fritteren, og han vil være den eneste der stopper.
Han har nok 2-3 fridage fra fritteren om ugen nu, så stoppet er egentlig mest fordi vi synes det er træls at betale penge til noget vi ikke har brug for.
Er det synd at hive ham ud nu?

Svar til dette indlæg

Men det er også vigtigt KamillaS 18-05-16
kl. 22:41

Hvad med i stedet Kathrine 18-05-16
kl. 21:06

Ja! Caw 18-05-16
kl. 20:56

Det kommer an på tinaaa 18-05-16
kl. 17:55

ja det synes jeg Anis 18-05-16
kl. 16:07

Ja, det synes jeg.... Mutti 18-05-16
kl. 15:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook