Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

10-05-2016 kl. 10:00

Set af 249

DEL 2

Facebook ol. :
Har de haft siden de var 11 år (mor har koden, og kan til enhver tid tjekke den hvis jeg vil, gør jeg aldrig uden de sidder ved siden af)
ASK blev slettet meget hurtigt da de kan skrive helt anonymt og MEGET grimt til hinanden.
Instagram: har de begge, men tror kun den ene bruger det.
Venner:
Altid huset fuldt, eller de er ude hos nogen, det er SJÆLDENT de har lektier for hjemme
Fritid:
Begge går til fodbold - og ellers er det vist mest tøser og venner der trækker :-)
Lommepenge:
200 kr. af os, samt de tjener ca. 400 kr. hver på at lufte hund hos en ældre dame. Vi betaler telefon, (fri tale, 15 GB data osv), biograf, svømmehal osv. de betaler selv kebab house, drikkevarer til hyggeaftener samt chips dertil.
Jeg er vokset op med frihed under ansvar, og prøver at gøre det samme med mine drenge. Det kan være skide svært, men derimod får både jeg og farmand nogle gode snakke med drengene når de gerne vil vide "hvorfor" de ikke må et eller andet.

Mia

Dette er et svar til uha du er skrap !! ;-)

af olibias (10-05-2016 kl. 09:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook