Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

zette79

09-05-2016 kl. 22:03

Set af 227

Jeg er nederen.... men ;)

Min datter synes pt. jeg er top-nederen - I morgen har alle fra klassen aftalt at de kører til stranden, mit svar var nej. Nu er der så en forældre der har meldt sig til at tage med, så blev svaret ja, MEN at hun ikke måtte bade fordi vandet er for koldt, min datter tror nu at hun er den eneste der ikke må bade, så lige nu hader hun mig og jeg er en lort :( (ved fra flere andre forældre at deres børn heller ikke må bade)
Og hun er også sur over at hun ikke må få en bikini.

Deo fik hun for ca. ½ år siden (uden parfume og alt det her), den var interessant 1 mdr. nu står den på hylden.

Toppe fik hun i oktober til hendes fødselsdag, dem brugte hun ca. 3 mdr. så var de irriterende at have på, så nu vil hun hellere gå i en lang top (undertrøje)

Det skal dog siges at jeg havde samme holdning som dig til toppe og deo, men blev efter et stykke tid enig med mig selv om at det jo nok gik - Kunne også høre de andre fra klassen var begyndt at bruge begge dele.

Hun må være længe oppe i weekenden - somregel kommer både hun og lillebror på knap 8 i seng ved 22tiden, ofte ligger de efterfølgende og enten ser lidt film eller spiller lidt. Nogle weekender er de endnu længere oppe, nogle kommer de tidligere i seng, mest hvis vi skal op og ud af døren dagen efter.

Jeg er MEGA nederen ;) Og har desværre også en indlært tendens til at sige nej - Mest fordi jeg ikke altid når at tænke mig om inden jeg siger nej. Øver mig på at lade være og forsøger at være knap så nederen, når det egentlig er harmløse ting.

Zette

Dette er et svar til Udfordret af en 10-årig!

af Sophie (09-05-2016 kl. 21:01)

Svar til dette indlæg

Hov glemte lige..... zette79 09-05-16
kl. 22:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook