Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mutti

04-05-2016 kl. 09:54

Set af 192

Ja, min

6-årige sidder på skødet så snart hun kan komme til det og min 10-årige kommer også af og til hen og sidder på skød, men ikke hele tiden. Vi nyder alle denne nærhed og ser ikke noget forkert i det.

Hvis det ikke er et problem for din kæreste at lege med sin datter hele eftermiddagen, så synes jeg da bare det er at tage hatten af for ham..... der var der måske endda nogle der kunne lære noget om kvalitetstid hos ham.

Min datter leger også meget sjældent i værelset, men i stuen/køkkenet hvor vi andre befinder os, hvilket jeg bare anser som at hun er meget socialt anlagt, hvilket jo er en god ting.

Men nu hvor hun er 8 år skal han måske være obs på at sørge for at hun får opbygget en vennekreds ved at lave legeaftaler. Det fremgår ikke af dit indlæg om hun har legeaftaler og gode veninder. Hvis hun har det, så kan jeg ikke se noget problem i det tætte bånd som far og datter har.... tvært i mod.

Det med at gå selv i bad er vist meget individuelt, men burde nok så småt komme nu med hendes alder vil jeg mene. De skal vel også selv gå i bad efter gymnastik i skolen.

Dette er et svar til Sidder jeres 8 årige på skødet

af Anoidag (03-05-2016 kl. 20:46)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook