Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

25-04-2016 kl. 09:01

Set af 200

Den var ikke gået hos mig

Hej Mia...

En ting er at han går i byen med vennerne, det kan jeg som sådan ikke se noget galt i, men at han vælger at fortsætte videre på diskotek sammen med en enkelt kammerat, det kan jeg slet ikke følge ham i.
Du skriver længere nede at han ofte er væk pga. arbejdet, så syntes jeg helt bestemt ikke han også skal bruge 1 dag om måneden på at tage ud og buldre.

Måske skulle du prøve at lade ham få igen af samme skuffe ??

For mig virker det desværre som en midtvejskrise, eller også søger han meget bekræftigelse fra andre som han kan få af de "unge" tøser rundt i byen.

Jeg syntes du skal sige til ham at det er helt i orden han tager ud, men at du ikke bryder dig om at han tager videre i byen når størstedelen af selskabet bryder op og tager hjem.

Alternativt skal du få passet børnene den dag han skal i byen, og hvis han så smutter videre på diskotek, så tropper du bare op hvor han er, og så siger du til ham at det kunne være hyggeligt at feste med ham.

Knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

Dette er et svar til Min mand går ud

af Mia (24-04-2016 kl. 07:57)

Svar til dette indlæg

Ja Mia 25-04-16
kl. 11:00

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook