Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anis

18-04-2016 kl. 11:20

Set af 189

jeg kan godt fornemme på reaktionerne

at det på en eller anden måde er lidt tabu-agtigt.

Man må ikke tænke på børn som en udgift, fordi de er jo dejlige uanset hvad; der SKAL bare være råd til dem, og det er jo ikke som med ens øvrige husholdningsudgifter, at man kan skære et eller andet sted, hvis man bruger for meget. For man kan slet ikke bruge for meget på sine børn.

Ja - helt sikkert. Sådan har jeg det også. Jeg har bare en krøllet hjerne og kan lide at vide ting af ren nysgerrighed. Men derudover ER der jo en grund til at folk sjældent får over 3 børn.

Og den grund er jo nok netop prisen, fordi det jo heller ikke nytter noget bare at arbejde mere for at tjene mere, hvis det betyder at man ikke har tid til at se børnene.

Dette er et svar til Det giver ca. 1,3 mdkk i 18 år

af Stenz (18-04-2016 kl. 10:06)

Svar til dette indlæg

selvfølgelig kan man bruge for mange tinaa 18-04-16
kl. 16:05

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook