Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lotte J.L.

06-04-2016 kl. 20:58

Set af 182

Hvor er din datter sej!

Tak for din opdatering.
Det lyder rigtigt grelt det de har gang i! Jeg har heldigvis ikke været ude for noget lignende på det gymnasium jeg arbejder nu. Men lidt i den retning et sted jeg var årsvikar for snart mange år siden. Forstår ikke helt hvordan lærerne holde ud at se på det - men gætter at det er gjort så subtilt, at de måske ikke ser det?
Kunne læreren sige noget om hvad der kunne gøres? Er der ingen procedure på gymnasiet? Jeg ved at hos os ville en snak med ledelsen ikke være ualmindelig ved manglende trivsel - men det er også et mindre gymnasium, så der kender ledelsen næsten alle elever og klasser.
Jeg ved også at der er mulighed for sanktioner overfor elever der ikke opfører sig ordentligt, men som sagt, jeg har i mine 4 års ansættelse der ikke oplevet noget hos os (og håber godt nok at det er fordi det ikke eksisterer i den grad - men måske er det mere fordi jeg ikke har været så tæt på så mange klasser - som gymnasielærer kan man jo godt have en klasse blot en enkelt time om ugen - det giver ikke det tætte bånd)
Håber at der snarest sker noget godt i jeres sag!
kh
Lotte

Dette er et svar til Hun fik talt med klasselæreren i går

af Ano (06-04-2016 kl. 09:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook