Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Lotte J.L.

05-04-2016 kl. 10:32

Set af 257

men de skal lære det - de piger

Jeg håber at skolen vil reagere. Din datter skal vide at det jo ikke er hende den er gal med - og det kan vi prædke som voksne nok så mange gange. Men der skal nok også noget handling til. Jeg havde en lidt svær gymnasietid - søde klassekammerater, men følte mig alligevel ikke tilpas. Noget af det ligger i at man får tudet ørene fulde af at det er gymnasietiden der er den bedste tid - men for mig har det altså været universitetstiden der var så skøn. Og så er det heldigvis "kun" 3 år i gymnasiet.
Men jeg synes altså også at man skylder at forsøge at lære de piger der opfører sig så grimt hvad det er de laver. Både for omgivelserne - det er for mig at se også en del af almendannelsen at lære at begå sig socialt og arbejde på tværs af interesser. Jeg kæmper med en del unge om at de også skal kunne samarbejde med nogle de ikke lige ser sig selv på samme niveau (fagligt eller ambitionsmæssigt). Når man skal færdes på arbejdsmarkedet (og i livet i øvrigt) vil man mange gange blive sat sammen med mennesker man ikke nødvendigvis føler et fællesskab med. Er lidt ked af at det ser ud til at der er så mange der endnu ikke har lært det når de kommer fra grundskolen - men det er jo også noget man skal have med hjemme fra.
Jeg gætter på at din datter går i 1.g, så prøv om skuden kan vendes. Tal med ledelsen (de vil også være interesseret i at hun bliver på skolen!).
pøj pøj
Lotte

Dette er et svar til Tak for et dejligt svar

af Ano (05-04-2016 kl. 09:34)

Svar til dette indlæg

Hun fik talt med klasselæreren i går Ano 06-04-16
kl. 09:24

Også her Line 05-04-16
kl. 13:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook