Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anis

30-03-2016 kl. 17:24

Set af 225

det er noget svineri

og du skrev "ikke børn" i din titel, men det er jo hjerteskærende at det netop i høj grad også handler om børn, der virkelig ikke har kunnet vælge deres egne omstændigheder.

Nok så grimt er, at årsagen til at dette overhovedet har kunnet komme igennem, er fordi 85% af dem, der rammes, har anden baggrund end dansk. DF er vilde med loftet, fordi det primært er indvandrere, det går ud over. At 15% etniske danskere så også rammes af den situation, du beskriver, tager de med i købet.

Jeg synes også det er fint nok med et kongehus; de hører ligesom til bygningerne. Det er sjovere at det er en konge end at det er staten, der bestyrer Amalienborg.

Men 8 millioner for en gammel nar - det er way to much. Han burde have pli nok til at give de 7 millioner til fattige i Danmark - hvor ville det være velgørende, hvis de kongelige faktisk engagerede sig for dem, der ikke er så heldige at blive født på et slot og markerede sig politisk udover at prædike for danskere om hvordan de skal opføre sig. Den type ydmyghed gør pave Frans til en utrolig troværdig og sympatisk pave, og han savner med garanti heller ikke noget i det daglige.

Dette er et svar til Jeg er faktisk forarget (ikke børn)

af JEB (30-03-2016 kl. 12:15)

Svar til dette indlæg

men hvad kan man gøre? Anis 30-03-16
kl. 20:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook