Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

17-03-2016 kl. 08:28

Set af 416

Dilemma

Har lige et dilemma jeg vil høre jeres mening om.

Jeg er på deltid, og har derfor tit tilbudt min hjælp ved forskellige arrangementer i skole og børnehave (hjulpet 6. klasse med at bage til skolefesten, hjulpet til julefrokosten i børnehaven osv). Jeg tilbyder altid at bage kage til spejderture mv.
Nu er der så kommet lidt en tendens til, i forhold til kagebagning, at det kun er mig, der bliver spurgt. I stedet for at skrive på intra; Hvem vil bage en kage?, bliver jeg ringet op og spurgt om jeg vil bage. Jeg vil gerne bage. Jeg har tiden til det, og tit hjælper mine børn og deres venner. Problemet er lidt økonomien i det. Hvis jeg eks bager en kage af 30 kr ti gange om året, synes jeg faktisk, det er lidt unfair, at vores familie giver 300 kr til aktiviteterne, når de andre ingenting giver. Jeg har fuld forståelse for at mange familier har rigtig travlt, og det er ikke selve bagningen der generer mig. Så mit spørgsmål er mere, om jeg kan tillade mig at be om at få råvarerne dækket? Synes også det er ærgerligt at sige nej.
(til fastelavnsfest i klubben, spurgte de om nogen ville bage fastelavnsboller. Jeg lod med vilje hver med at melde mig, men samme dag, var der stadig ingen, der havde meldt sig, og det endte så med, at jeg alligevel bagte)

Svar til dette indlæg

nej det kan du ikke Anis 19-03-16
kl. 18:33

For små sko Ln 19-03-16
kl. 08:57

Ja da Tanker 17-03-16
kl. 13:01

Det synes jeg sagtens du kan Karin 17-03-16
kl. 10:52

Hvis der er en klassekasse Nansen 17-03-16
kl. 10:45

Nej, så skal du hellere sige fra Stenz 17-03-16
kl. 09:03

Bestemt ja Lykke 17-03-16
kl. 08:44

Det synes jeg faktisk ikke JEB 17-03-16
kl. 08:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook