Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

14-03-2016 kl. 10:42

Set af 124

min i 5, samme her...

i 4, fik han brugt en rygsæk som vi/han havde i forvejen, som var købt til ham som spejder-udstyr. Den sad godt og var ok indrettet, havde god lomme til hans ipad og var lidt opdelt. MEN han syntes ikke den var sej nok, så nu har han en anden rygsæk som er 1 stor lomme. Og dermed ret så upraktisk. MEN han gider ikke rigtige skoletasker og det er ej heller ingen af de andre i klubben som har. Og som Lone siger, det er han som slås med indretningen... (at han så intet finder i den taske som så forældrene får at vide gennem intra er noget irriterende... men sådan er det...)

Den lille i 3 klasse, skal i klub her 1 maj. Jeg forventer at tage ham ud at købe en almindelig rygsæk, sandsynligvis i spejdersport (hvor de to andre kommer fra), som han får lov til at vælge (så længe prisen er noget arbejdsløs mor kan live med).

Så almindelig rygsæk er tydeligvis hvad drenge i den alder vil bruge her... kan se at det er hvad de andre i klubben har.

Hvis det skal være, så forsøg at få barnet til at vælge noget som er nogenlunde indrettet og sidder godt. Det tror jeg er så langt som man kan eller skal påvirke dem i den alder ;-)

Solveig

Dette er et svar til Min går i 5. og hans er faktisk

af Lone Møller (14-03-2016 kl. 10:30)

Svar til dette indlæg

Den her eller ligener meget, i blå Zzolla 14-03-16
kl. 10:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook