Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Anobis

10-03-2016 kl. 19:00

Set af 176

meget glad for mit

jeg har fået det nok 4 gange med et halvt år imellem siden jeg blev 40.Det gjorde mig øjeblikkeligt 5 år yngre at se på og fik mig også til at føle mig sådan.

Men med mindre du har fået så meget at hele ansigtet bliver helt stift, ser andre det ikke som "botox"; kun at man ser godt ud.

3000 for to behandlinger lyder som standardprisen. Jeg vil nok anbefale dig at starte med én behandling;dvs bare til panden. Det koster 1800, hvor jeg går. Næste gang kan du så prøve med 2 områder.

Restylane er mere omfattende og dyrere. Men hvis du tager en ting ad gangen over noget tid, tænker jeg ikke at nogen vil bemærke noget. Man bliver jo ikke 20 årig at se på, bare en friskere og glattere udgave af sig selv.

Dette er et svar til Botox / restylane

af B (10-03-2016 kl. 17:24)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook