Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anobis

10-03-2016 kl. 09:03

Set af 92

der kommer snart en iphone7...

så vidt jeg har læst, var der en masse problemer med iphone 6, som bla viste sig i de forskellige moderede udgaver, der fulgte.

jeg ville i hvert fald google godt og grundigt på bruger-ratings og den slags - det kan også lære ham noget - altså ikke bare at falde for et fedt design og hvad de andre har, men undersøge om det rent faktisk er det, han har brug for. Jeg skyder på, I hjalp med den research i fht forrige telefon, som du kalder et fornuftigt køb?

måske når han så af sig selv frem til at han hellere vil vente på iphones budgettelefon, eller iphone 7, eller prøve at finde 6eren brugt? Så snart 7eren kommer falder nr 6 jo også i pris.

Dette er et svar til Ungernes opsparing

af Gizmo (08-03-2016 kl. 20:07)

Svar til dette indlæg

Lige der Gizmo 10-03-16
kl. 20:24

Forskellige modererede udgaver?? Karin 10-03-16
kl. 13:07

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook