Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

JEB

09-03-2016 kl. 13:03

Set af 164

Altså...

Jeg bor alene i stort hus (250 m2) og har nyere bil. Jeg har kun kreditforeningsløn (Flex med renteloft), skylder ikke andet.
Min nettoindtægt svinger på 42-45.000 (ex BFY).
Mine faste udgifter er 15.500
Jeg sparer 8.500 op (fordelt på konfirmationsopsparing, 2 x børneopsparing + alm. opsparing til fx bil)
Dertil kommer udgifter til rengøring en gang om ugen, havemand et par timer om ugen om sommeren, vinduespudser, børnenes fritidsaktiviteter og lommepenge, vil tro det ligger på samlet 2500 om måneden.
Der er en del vedligehold, da mit hus er fra 1910. Jeg ved ikke hvor meget jeg bruger på det, men et skud vil være et gennemsnit på 2-3000 om måneden.
Jeg har lige bygget børneværelser om for ca. 35.000, de er ikke taget fra opsparing, men fra min lønkonto.
Vi går ofte i biffen, holder forholdsvis dyre ferier, osv.

Dette er et svar til husstandsindtægt (Netto) og mdl udgifter

af Lene (09-03-2016 kl. 09:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook