Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

24-02-2016 kl. 17:43

Set af 286

høje faste udgifter...

det drejer sig i bund og grund om at vi skulder meget i vores hus. Ikke fordi det er særlig dyrt hus, i forhold til at det er ret stort, nyligt, i god stand og tæt på København, men fordi huse i nærheden af kbh er dyre. Og fordi vi var så uheldige at først købe efter husprisene tog sit kvantumspring, så vi har ikke friværdi.

Så vi skulder nok 3,5 mil i huset. Og derfor er det begrænset råderum vi har. Og jeg har ikke noget behov for dyre nye biler eller møbler (som kan ses af min hullede 15 år gamle IKEA sofa og min 10 årige bil), men vi værdsætter oplivelser, såsom fede ferier. Og så bor vi ude på landet, hvor det ville være MEGET besværligt at kun have 1 bil (fx kun bus 1 gang i timen og ingen bus efter kl. 17). Så gæld i hus og behøv for 2 biler.

Men tak for dit svar. Specielt hvor du siger hvordan du ville have det med at din mand valgte at gå ned i løn. Og vi snakker ikke om at jeg skal ned til der hvor jeg er nu på dagpenge. Og ja, jeg vil nemlig gerne lave noget jeg kan li. Det har jeg ikke gjort i lang tid...

Solveig

Dette er et svar til Jeg kan slet ikke se problemet.....

af Stine (24-02-2016 kl. 16:57)

Svar til dette indlæg

Billigt Else 24-02-16
kl. 23:02

jeg tænker at Anobis 24-02-16
kl. 18:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook