Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Zzolla

12-02-2016 kl. 14:59

Set af 238

er arbejdsløs pt, så hjemme

og jeg køber ind, gør rent, laver mad, vasker tøj, henter og bringer børn til skole og fritidsaktiviter. Og rydder op efter aftensmaden. Og så er jeg så småt i gang med at gøre have forårsklar og så har vi stadigvæk en smule hus-bygge-projekter i gang, så jeg bruger også tid på at skrælle gammelt betrek af væggene, pudse op og male.

Manden hjælper med at have styr på lektier når han er hjemme og han er også tit ind over når børnene skal i seng. Men de er store, så det er ikke meget arbejde i det.

Jeg synes det er MEGET mindre arbejde end når jeg arbejdede fuldtid også skulle stå for ca 70% af det huslige alligevel. Så jeg synes jeg har masser af tid til overs til mig selv, selv om jeg også forsøger at motionere hver dag OG bruger 2-5 timer om dagen på jobsøgning.

Hvordan man ellers opdeler det, normalt ved jeg ikke. Men her synes jeg det er helt naturligt når jeg er hjemme at jeg står for alt husligt og det meste med børn.

Solveig

Dette er et svar til Andre hjemmegående mødre?

af Mia (12-02-2016 kl. 14:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook