Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Berlin

08-10-2015 kl. 09:55

Set af 867

jeg undrer mig også lidt over

så bastant en reaktion på TS indlæg, der udtrykker en forsigtig bekymring på en professionel baggrund. Med at bruge et ord som "nævenyttig" og "hævder" antyder du endda, at det er noget, "enhver kan komme og sige".

Jeg læser ingen tegn på at TS vil forarges. Det virker snarere som om du vil forarges?

Netop nu er der en kampagne, hvor voksne og unge, der er vokset op med alkoholisme, ville ønske at nogen havde grebet ind, mens de var børn. I betragtning af hvor mange alkoholikere, der findes i DK, må en del af dem have børn.

Jeg kan ikke se hvem det skader, at en klasselærer har det baghovedet i tilfælde af - og kun i tilfælde af - at der også er andre tegn på at eleven har problemer derhjemme.

Dette er et svar til Jeg tror, at jeg som klasselærer

af Nansen (08-10-2015 kl. 09:01)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook