Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

20-09-2015 kl. 19:07

Set af 1176

forsikring, når mobiltelefon inddrages

af skolen?

Vi er i forbindelse med forældremøder blevet oplyst om, at elevernes mobiltelefoner inddrages hvis de ringer i timerne eller skolens mobilpolitik overtrædes på anden måde. Min mand spurgte til et af møderne, hvordan telefonerne er forsikrede når de er i skolens varetægt - han fik ikke noget svar. Det er ikke aktuelt for os - men jeg vil gerne vide, om nogen af jer kender reglerne i forhold til jura og evt. ved, hvordan det er på jeres skole. Vi mener ikke, det - hvis det nu var vores barns telefon - er os, der skal stå med regningen hvis en telefon går i stykker eller forsvinder, når den er i skolens varetægt!

En anden ting, vi har fået at vide, er, at det er en forældreopgave at hente telefonen. Jeg kan godt se, at der kan være behov for dialog med forældrene - især hvis det er forældrene der ringer til børnene i skoletiden. På den anden side, så er der forældre, der stort set aldrig sætter deres ben på skolen i kontorets åbningstid - og heller ikke kan det, når de skal passe deres job.

Det gør ikke sagen bedre, at jeg ikke kan finde politikken på skolens hjemmeside - men det er der råd for :-)

Mange hilsner
Lene

Svar til dette indlæg

Tja.... Mie 21-09-15
kl. 08:18

Det er jeres egen Ann# 21-09-15
kl. 08:07

mobil fri skole Hans-2 21-09-15
kl. 00:33

Det er en ommer Junimor 20-09-15
kl. 20:51

Vi har fået flg Den gamle 20-09-15
kl. 20:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook