Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mette

16-09-2015 kl. 11:49

Set af 904

Det kender jeg til

Uhaaa, det kunne havde været mig der havde skrevet det du skriver, for jeg har stået i samme situration som det du skriver.
Vores læge sagde at han havde det der hed tumlingedirrea, og det tog som et godt svar, men da det blev ved efter en skånekost i lang periode ville jeg ikke stille mig tilfred med det.

Jeg nævnte for ham at han måske kunne have mælke allergi men det troede han ikke og ville ikke teste for det. Det var jeg ikke tilfreds med og ved et besøg på sygehuset kom vi igen ind på det og der testede de ham og ja det viste sig faktisk at han havde laktoseintolerance og ja efter vi blev klar over det og undlod laktose kom der sådan nogenlunde styr på maven. Han har dog stadig sart mave og vi skal passe på, men det er klart bedre

Jeg syntes du skal få ham tjekket

Kh Mette

Dette er et svar til Barn med sart mave

af Anno (15-09-2015 kl. 20:45)

Svar til dette indlæg

Må jeg spørge Anno 16-09-15
kl. 15:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook