Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

PCO / PCOS

Albertepigen

25-08-2015 kl. 18:18
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 608

Hjælp !! PCO og 42 år og 2 streger

Puu ha, har lige været ved lægen ...
Ikke fordi det var det snakken skulle handle om, men fordi jeg lige har fået testet fastende blodsukker for højt = diagnosen diabetes.
Lægen snakker om noget nyt medicin jeg så skal på og jeg siger så, øhh min mens som ellers er regelmæssig skulle ha været her for snart 14 dage siden. Kan du være gravid spørger hun og jeg griner - ja hvis du tror på julemanden.
Fik som 18 årig af vide jeg aldrig kunne blive gravid pga pco. Blev dog i 2006 mor til tvillinger efter 2 år på hormoner og insemination.
Jeg får tisset i en kop og så spørger hun ... og hvad siger far så til det ? Ja han ved intet ..
Nå, men det må du jo hjem og spørge ham om fordi der er 2 mega tydelige streger.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Har lige fået diagnosen diabetes, er overvægtig, 42 år, for højt blodtryk gennem 20 år ...
Hun starter med at sige ... behøver jeg fortælle dig du skal tænke hurtigt. Abortgrænsen er 12 uger ...
Spørger hende om det er uforsvarligt for mig at gennemføre eller om hun anbefaler en abort.
Det vil hun ikke svarer på, siger bare at så skal sættes en masse i gang med medicin og undersøgelser og at jeg skal følges ekstra tæt .
Uh ha .. jeg er lykkelig, men også meget i vildrede.
Skal - skal ikke. Som udgangspunkt, så er jeg jublende lykkelig, men der er mange ting der taler for at jeg skal have en tid ved lægen til en træls samtale.

Er der andre herinde som har været i lignede situation eller om kan give sit besyv med ??

Svar til dette indlæg
Tillykke til mor 123mor 29-08-15
kl. 19:45
Hejsa Line 25-08-15
kl. 20:23

PCO / PCOS

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook