Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Hans-2

14-08-2015 kl. 17:33

Set af 440

Sige jer to ting

Nu skal jeg sige jer en ting og det er ikke to ting. Nu har jeg i alle de år jeg har været her fået det ene læs sten i nakken efter det andet. Til sidst bliver den mest fredelig hund presset så meget op i en krog at den til sidst bidder, og det er det der er sket nu.
Jeg har lige så meget ret til at være her som i har. Jeg har beskæftige mig med børn de sidste 50 år. AMI kan ikke smide mig ud for så vil der ryge end 20-30 stk. med og så kan vi lige så godt lukke siden.
Uanset hvad jeg gør og siger så får jeg at vide at jeg er dum ,grim gammel og ordblind og nu til sidst skal jeg skydes. Hvad er i for nogle mennesker. Jeg har slidt og slæbt i mange år og betalt hver sit lige som jeres forælder har for der i gennem at skabe lidt velstand i vores land.
Og så har man igen fået nogle mail fra jer at der er så ÅÅÅÅÅÅÅÅ så synd og hils Rita. Så stop for pokker jeg har ikke noget at bruge det til. Og så på siden her vender 180. Tag at lave et lok in i stedet for at gemme jer under ANO
I 60 er og 70 er rendte i rundt og skabte jer for at få lige ret, men det er gået af fløjten.
Den mening jeg kan være lige så god som jeres. En ting er at vi er uenig, det er ok, men at man også skal skydes er lige at trække grænsen. Tænk hvis vi var enig alle sammen det vil da blive noget rod.
Og må jeg så give min undskyldning til Olipias. Det var ikke hende jeg ville ramme ,det var alle i andre og det er lykkes. Vild oprør
Hans

Svar til dette indlæg

Tænk dig om Nansen 15-08-15
kl. 21:15

Jamen Hans Tanker 14-08-15
kl. 18:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook