Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Zzolla

12-08-2015 kl. 09:42

Set af 449

meget lige frem...

og faktisk noget af den mad jeg laver I weekenden, fryser ned og så smider I madpakkene I hverdagen. Den ene af mine sønner er ikke særlig glad for rugbrødsmadder, så han får 2-3 gange om ugen, noget andet, enten rester eller så noget som er specialt lavet til fryseren for madpakker.

Men hjemmelavede kyllingenuggets.

Kylling (enten inderfilet som så kan bruges som de er, eller brystilet som så skæres i passende skiver/stykker).
æg
TUC kiks (man kan også bruge rasp, men TUC smager bedre synes os derhjemme). Jeg bruger TUC med paprika hvis jeg har det, da det synes børnene smager bedst.
Lidt salt, peper, paprika (hvis normalt TUC).

dyp kylling i pisket æg
derefter i knust kiks med lidt salt, peper og paprika
steg på panden (gerne slip let, så du får lidt krispy overflade uden at bruge alt for meget fedt). Spis eller frys ned og spis senere. Mine børn elsker hjemmelavede kyllingenuggets ;-)

Solveig

Dette er et svar til må jeg be om opskriften på

af Mor til 2 piger (12-08-2015 kl. 08:44)

Svar til dette indlæg

Tak Mor til 2 piger 12-08-15
kl. 10:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook