Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Hans-2

15-07-2015 kl. 11:18

Set af 333

Depression

I - 2001- 2002 og lidt af 2003 blev Rita ramt af en depression , det kom næsten fra den ene dag til den anden. Hendes blomster blev ikke passet huset flød i skidt og skrammel støvsugeren blev i skabet og alt gik i stå. Når jeg kom hjem fra arbejde skulle jeg selv lave mad, hun hverken spiste og drak og lignede efterhånden et kosteskaft. Lægen blev kontaktet og der blev købt spande vis af medicin Samtaler med diverse psykologer men lige lidt hjalp det. Jeg fik aftalt med min arbejdsgiver at jeg bare kunne komme og gå som jeg vil. Familie blev væk, venner blev væk ja selv vores børn blev væk . Jeg som altid har et lyst sind var også ved at gå ned, og vil tage mit gode tøj og gå, men forlade et sygt og hjælpeløs menneske kunne jeg ikke. Hun var også indlagt på syg i Risskov Århus hvor jeg besøgte hende 2 gange dagligt, men intet hjalp.
Ved et tilfælde læste jeg i et dameblad om kognitiv behandling mod depression . Det var noget nyt og det skulle prøves. Tog kontakt og fik en aftale. Det var næsten hustruvold da jeg skulle have hende med første gang, men en behandling pr. uge i 6 mdr. så begyndte der at ske noget. Langsom begyndte der at ske noget, hun kom ud på den anden side

Svar til dette indlæg

Situationen er en anden Lullaby 15-07-15
kl. 19:42

Jamen den anden pige Anno 15-07-15
kl. 11:38

2 Hans-2 15-07-15
kl. 11:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook