Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mette

25-06-2015 kl. 14:55

Set af 171

Tjaaa både og

Hvis Nicklas ikke køber billetterne, selvom det er til halv pris, brænder hun inde med dem og får slet ikke noget ud af det.

Til gengæld synes jeg nu også, at hvis hun tidligere har fået noget af ham, burde hun også kunne give tilbage. MEN, det er nu mere ærgerligt ikke at få noget ud af en gave, som er givet for at glæde hende, end at have opnået en bonus.

Jeg synes det er en fin måde I kører det på ellers, og når det er så udpenslet, tror jeg det kan være svært, at give noget videre bare fordi.

Tænke tænke... ½ pris er den god pris, hvis man gerne vil hjælpe en anden af med gaven. 2/3 er mere fair, hvis det alligevel er noget den anden ville have investeret i såsom biobilletterne.

Måske ovenstående kunne være en fremtidig regel.

Denne her gang ½ pris på den ene bio (Grundet tidligere sokker den anden vej) og 2/3 pris på den anden bio

Dette er et svar til Søskende og penge/salg.

af Ann# (25-06-2015 kl. 14:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook